2012. október 26., péntek

Fájdalom / Pain

A Morgó (Nyíregyháza, Északi-temető, melyet a francia "morgue" szó alapján hívnak így) egyik legszebb fejfája. A képet pár perccel napfelkelte után készítettem multiexpozícióval és fókusz áthelyezéssel. Az első képen a szobrot két vakuval emeltem ki a háttérből. Sajnos voltam olyan tróger, hogy a bal oldali vakut diffúzor nélkül használtam, így a szobor jobb karjának éles árnyéka lett. Nem mintha nem lett volna nálam karnyújtásnyira két ernyő... A második expónál néhány milliméterrel kisebb gyújtótávolságot használtam és a távolba fókuszáltam, az expót az égre igazítottam, természetesen vaku nélkül lőttem, hogy a szobor sötét maradjon az ellenfényben (így lett "árnyéka" a második képen). Daróczi Csaba Tölgy selyemszövő című képe inspirált!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése